Telefoniczna obsługa klienta

Zapraszamy do udziału w szkoleniu telefoniczna obsługa klienta, trudne sytuacje w telefonicznej sprzedaży i obsłudze klienta

Oferta szkoleniowa skierowana jest do wszystkich osób aktywnie zajmujących się sprzedażą usług i produktów przez telefon.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

  • Uczestnicy poznają wybrane techniki i metody inicjacji kontaktu telefonicznego.
  • Uczestnicy nauczą się sposobów dotarcia do osoby decyzyjnej w firmie.
  • Uczestnicy poznają wybrane metody i techniki zainteresowania Klienta ofertą/usługą.
  • Uczestnicy nauczą się jak prawidłowo prezentować ofertę.
  • Uczestnicy zapoznają się z zasadami badania potrzeb.

Cele szkolenia

  • Dostarczenie narzędzi i technik, które pomogą w świadomym prowadzeniu rozmowy z Klientem.
  • Rozwijanie elastyczności w budowaniu kontaktu z różnymi typami osobowości – umiejętność dostrojenia.
  • Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z obiekcjami Klientów.
  • Rozwijanie umiejętności wpływania na emocje własne i Klienta.
  • Kształtowanie postawy odpowiedzialności za efekty swojej pracy i tworzenie pozytywnego wizerunku Firmy.
  • Umiejętność pracy w trudnych sytuacjach z Klientem – Klient niezdecydowany, wypytujący o detale, agresywny.
  • Budowanie pozytywnego stanu emocjonalnego, radzenie sobie ze stresem i z rutyną, wypaleniem zawodowym.
Program szkolenia

1. Specyfikacja komunikacji z klientem w kontakcie telefonicznym.

  • Techniki komunikacyjne, budowanie relacji w kontaktach z klientami.
  • Ćwiczenie: trening umiejętności komunikacji nawiązywania kontaktu i budowania relacji.

2. Etapy procesu sprzedaży w kontakcie telefonicznym.

  • Przygotowanie do rozmowy, wzbudzenie zainteresowania, kontrola czasu rozmowy.
  • Ćwiczenie: konkretne przykłady wzbudzenia zainteresowania klienta.

3. Rozpoznawanie potrzeb klientów.

  • Identyfikacja potrzeb klienta: cel i narzędzia.
  • Uświadamianie potrzeb klientowi w oparciu o zdobyte informacje.
  • Ćwiczenie: praktyczne zastosowanie analizy potrzeb.

4. Prezentacja produktów w języku korzyści w rozmowie telefonicznej.

  • Prezentowanie klientowi korzyści produktu, przekładanie cech produktu na korzyści.
  • Ćwiczenie: Trening przedstawiania produktu w języku korzyści.

5. Odpieranie zastrzeżeń klienta, jak radzić sobie z uprzedzeniami. Asertywność.

  • Dbanie o własną auto-motywację.
  • Techniki odpierania zastrzeżeń.
  • Opanowanie emocji własnych i Klienta.
  • Podstawy asertywności.
  • Ćwiczenie: Najczęściej pojawiające się zastrzeżenia opracowanie sposobów radzenia sobie z konkretnymi uwagami klientów.

6. Wywieranie wpływu i stosowanie praw perswazji w rozmowie handlowej.

  • Metody wywierania wpływu w trakcie rozmowy handlowej.
  • Prawa perswazji i ich zastosowanie.

7. Podsumowanie i zamknięcie rozmowy.

  • Techniki zamknięcia rozmów.

8.Podsumowanie szkolenia i wręczenie certyfikatów.

Data i miejsce szkolenia

23-24 stycznia  2014 r., Warszawa

Kontakt z organizatorem szkolenia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

10 − seven =

*