Redagowanie tekstów promocyjnych

Szkolenie: Jak tworzyć skuteczny i poprawny tekst promocyjny? Szkolenie oferowane przez firmę: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann

Program szkolenia

1. Wprowadzenie – Cechy języka promocji i języka reklamy.
1.1. Podstawowe koncepcje budowania przekazów perswazyjnych.
1.2. Co zwiększa, a co osłabia siłę publikacji promocyjnych.
1.3. Perspektywa nadawcy i odbiorcy w komunikatach promocyjnych.
2. Slogan – podstawa publikacji promocyjnych.
2.1. Co to jest slogan? – charakterystyka językowa.
2.2. Zasady tworzenia dobrego sloganu.
2.3. Przegląd technik budowania sloganów reklamowych.
2.4. Prowokacja czy nieświadomość językowa? – o naruszaniu normy językowej w sloganach.
2.5. Metafora na usługach reklamy – o możliwościach wykorzystania metafory w celach perswazyjnych.
3. Tekst promocyjny – technika, leksyka, styl.
3.1. Wewnętrzne zróżnicowanie tekstów promocyjnych (cel, cechy nadawcy, cechy odbiorcy, konwencja itd.).
3.2. Jak unikać błędów w komunikacji promocyjnej.
3.2.1. Błędne słowa.
3.2.2. Błędne zdania.
3.2.3. Błędne komunikaty.
3.2.4. Błędy w stylu.
3.3. Jak zachwycać odbiorcę, czyli o możliwych narzędziach retorycznych w komunikacji perswazyjnej.
4. Zapis też jest ważny.
4.1. Błędy ortograficzne w tekstach promocyjnych.
4.2. Błędy interpunkcyjne w tekstach promocyjnych.
4.3. Błędy edytorskie w tekstach promocyjnych.
4.4. Zasada konsekwencji w komunikatach pisemnych.

Data i miejsce szkolenia

Warszawa, 22 listopada 2013 r. godz. 9.30 – 16.00

Cena szkolenia

520 zł + 23%VAT (szkolenie + materiały + obiad)

Kontakt z organizatorem szkolenia

Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
70-536 Szczecin, ul. Kuśnierska 8
tel.: (91) 488-57-50, 489-64-56,
faks: (91) 489-64-54

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

thirteen − 2 =

*