Metody pozyskiwania klientów

Niezawodne metody pozyskiwania klientów i zwiększania wydajności handlowej 2014 to szkolenie oferowane przez firmę Educations First

Szkolenie prowadzi Krzysztof Podstawka – doświadczony trener, wykładowca Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Cel szkolenia

Opracowanie przez trenera indywidualnego planu pozyskiwania klientów z wykorzystaniem technik marketingu i technik sprzedaży. 75% ofert pracy dotyczy umiejętności sprzedażowych i pozyskiwania klientów.

Program szkolenia

Część I – Internet w pozyskiwaniu klientów

1. Efektywny E-MAIL marketing ; Jak zwiększyć CTR newslettera?
– Wykorzystanie nowych baz danych

2. Jak osiągnąć najlepszą pozycję w wyszukiwarce GOOGLE ( SEO)
– E-COMMERCE – sklepy internetowe
– Jak zwiększyć konwersję strony firmowej WWW ?

Część II – Alternatywne metody pozyskiwania klientów

3. Alternatywne strategie pozyskiwania klientów
– Miejsca spotkań potencjalnych klientów (targi i wystawy – kiedy jest to skuteczne i kiedy to się opłaca)?
– Jak zrobić wstępne „podejście” pod potencjalnego klienta?

4.  Jak zrobić wstępne podejście pod potencjalnego klienta?
– marketing bezpośredni: direct mail, direct e-mail, telemarketing

5. Zasady copywritingu we wstępnym ofertowaniu – ćwiczenia

Część III – Narzędzia komunikowania z klientami

6. Narzędzia komunikowania i wywierania wpływu:
– 3 kanały,
– 5 zmysłów,
– 8 zasad wywierania wpływu

7. Praktyka telemarketingu w pozyskaniu wytypowanego klienta
– rozmowa wychodząca
– rozmowa przychodząca

8. NLP – Kiedy i jak stosować ? (manipulacja vs wywieranie wpływu)

9. Fazy i metody spotkania twarzą w twarz
– Standardy wizyty handlowej
– Skuteczna inauguracja spotkania
– Jakie jest praktyczne znaczenie pierwszych „3×20”?
– Jak powinien przebiegać profesjonalny sondaż klienta?

10. Jak prowadzić rozpoznanie nabywców i ich preferencji?
– Techniki sondażowe
– SPIK – specjalna technika na trudnych klientów

11. Czego wymaga dobry dobór oferty klienta – Jak przebiega prezentacja z użyciem technologii „pasm argumentacyjnych ?

Reguły prezentacji grupowych
– prezentacja standaryzowana
– prezentacja zróznicowana
– prezentacja zindwywidualizowana
– ćwiczenie praktyczne – przygotowanie dopasowanych pasm argumentacyjnych

Część IV – Techniki skutecznej argumenacji

12. Kluczowe składowe naszej kontraktacji – Jak mówić żeby nas słuchali?
– Ofensywa obrazowej demonstracji zalet naszej oferty
– Postępowanie z klientem, którego jedynym argumentem jest cena
– Dlaczego trzeba aktywnie drażyć obiekcje klienta ? – techniki usuwania obiekcji klienta
– Co jest najważniejsze w negocjacjach biznesowych?
– Jak przezwyciężyć opór klienta przed zakupem – Właściwe formułowanie korzyści dla potrzeb ważnych w sprzedaży
– Jak zachęcić do kupna ?- produkt/wydajność/amortyzacja/warunki cenowe/opnie klientów inne motywy i korzyści
– Jak przezwyciężać opór klienta przed zakupem? – techniki pomagania klientowi w decyzji zakupu
– ćwiczenie praktyczne : Odpowiadanie na obiekcje i zarzuty –

13. Ćwiczenie – jak namówić klienta, którego jedynym argumentem jest cena?

Data i miejsce szkolenia

19.11.2013 Warszawa, GPW – centrum giełdowe , ul. Książęca 4

Kontakt z organizatorem szkolenia

Educations Firts
t.: +48 22 644 18 35
t. kom.: +48 662 071 646
ul. Pulawska 87/89 lok 68
Warszawa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

12 + 19 =

*